A MŰVÉSZT SOK DOLOG KÜLÖNBÖZTETI MEG AZ ÁTLAG EMBERTŐL DE A LEGFONTOSABB MINDEGYIK KÖZÜL A GONDOLATOK ÉS ÉRZELMEK ALAPVETŐSÉGÉNEK EL NEM FOGADÁSA!
EZ AZ, AMI ALKOTÁSRA ÖSZTÖNZI ŐT!
EGY LEZÜLLÖTT TÁRSADALOMBAN, A SZÍNHÁZNAK KÉT ÚT KÖZÜL KELL VÁLASZTANIA!
VAGY MINDEN TÁMADÁS ELLENÉRE FELVÁLLALJA A HIBÁK ÉS PROBLÉMÁK BEMUTATÁSÁT, KIFIGURÁZÁSÁT,
VAGY MEGHUNYÁSZKODVA ÉS ÖNMAGA CÉLJÁT S RENDELTETÉSÉT FELADVA HOZZÁ ZÜLLIK A TÁRSADALOMHOZ.
DIVAT LETT, HOGY EGYES KERESKEDELMI CSATORNÁK AMATŐRÖK SZEREPLÉSÉVEL KÉSZÍTENEK SOROZATOT.
TALÁN ILYEN KOMOLY BAJ LENNE AZ ANYAGI HELYZETÜKKEL?
EZT KÉTLEM, SŐT BIZTÁN TUDOM, HOGY SZÓ SINCS ERRŐL.
INKÁBB CSAK A SOSEM ELÉG A HASZONBÓL ALAPON MÉG TÖBBET SZERETNÉNEK.
EBBEN AZ ELÜZLETIESEDETT VILÁGBAN - EGYE FENE - FOGADJUK EL....
A HANYAGSÁGOT VISZONT, AMIVEL ELKÉSZÜLTEK EZEK AZ ALKOTÁSOK MÁR KÉPTELENSÉG SZÓ NÉLKÜL HAGYNI!
AZ IGÉNYTELENSÉG, A NEMTÖRŐDÖMSÉG, A TELJES MŰVÉSZIETLENSÉG OLYAN FOKÁT PRODUKÁLTÁK, AMIT AKÁR MÁR " NEGATÍV MŰVÉSZETNEK " IS NEVEZHETNÉK HA GÚNYOLÓDNI VOLNA KEDVEM....
ÚGY GONDOLJÁK, HOGY AZÉRT MERT AMATŐRÖKKEL JÁTSZATNAK NEM IS KELL GONDOT FORDÍTANIUK A SZÍNVONALRA????
Egy élet is kevés ahhoz, hogy olyan színházi előadást készítsünk, amelyet minden néző azonosan értelmez.
Ezért nem értem azokat a rendezőket, akik körmük szakadtáig ragaszkodnak eredeti koncepciójukhoz, elutasítva minden más ötletet.
Még jó, hogy ez nem sikerül nekik.....
Így a művészi alkotás nem veszíti el leglényegesebb elemét: a többértelműséget.....
A REALISTA SZÍNHÁZ A VALÓSÁGOT KÍVÁNJA MINÉL ÉLETHŰBBEN VISSZA ADNI.
EZ AZONBAN NEM JELENTI AZT, HOGY ALKOTÁS KÖZBEN NEM KELL ÁLMODNI....